Командир Базаров және оның аспанға деген сүйіспеншілігі: Астана қаласы, 11 Қыркүйек 2024 жылдың - krmm.kz сайтындағы жаңалықтар

Командир Базаров және оның аспанға деген сүйіспеншілігі

Командир Базаров және оның аспанға деген сүйіспеншілігі

Командир Базаров және оның аспанға деген сүйіспеншілігі

Командир Базаров және оның аспанға деген сүйіспеншілігі

Командир Базаров және оның аспанға деген сүйіспеншілігі

Командир Базаров және оның аспанға деген сүйіспеншілігі

Командир Базаров және оның аспанға деген сүйіспеншілігі

Командир Базаров және оның аспанға деген сүйіспеншілігі

Командир Базаров және оның аспанға деген сүйіспеншілігі

ТЖМ «Қазавиақұтқару» акционерлік қоғамының «Ми-8» әуе кемесінің командирі Ержан Базаровтың 5800 ұшу сағаты бар, демек, мамандықтың құпиялары туралы айтуға және ашуға көп нәрсе бар.

«Мұның бәрі 1976 жылы мен мектепте оқып жүрген кезімде басталды. Сынып жетекшісі маған әуе кемелерінің 18 түрін игерген ұшқыш Гарнаев туралы «Өзінде тексерілген» кітабын сыйға тартты. Оны оқығаннан кейін менің жолым түбегейлі таңдалды», - Ержан Базаров еске алады.  

Әскерде қызмет етті, Кременчуг тікұшақ училищесін бітірді және өзін толығымен аспанға арнады. «Қазавиақұтқаруға» келіп, ТЖМ ұшқышы болды. Мұнда 1500 сағаттан астам уақыт ұшты.

Ұшқыш Қостанай, Абай облыстарында ірі табиғи өрттерді сөндіруге, 2024 жылғы жойқын су тасқыны кезінде азаматтарды эвакуациялауға қатысты.

«Бұл біз әріптестерімізбен үлкен тәжірибе жинаған жағдайлар, бірақ бұл қорқынышты табиғи апаттар болды және өте қиын жұмыс жағдайында дағдыларды меңгеру арқылы жолда үйренуге тура келді. Бір қызығы, таулы жерлерде жұмыс істеу ғана емес, іздеу жұмыстарын жүргізу, азаматтарды эвакуациялау кезінде де. Таулар «ашылуы» және «жабылуы» мүмкін, бұл жерде оларды түсінуді үйрену маңызды. Қауіпсіздік ережелерін сақтау және төтенше жағдайда дұрыс шешім қабылдай білу керек. Ауа райы жағдайларын ескеру де маңызды.

Біздің экипажда екінші ұшқыш, борт механигі, аспаптар инженері және қозғалтқыш инженері бар. Біз бәріміз бір командамыз. Мен ешқашан әркімнің көзқарасын білмей, әсіресе, қиын-қыстау жағдайларда шешім қабылдамаймын. Біз -  біртұтас механизм, әрқашан үйлесімді жұмыс істейміз. Әркімнің өз міндеті бар, бірақ нәтиже әрқашан болуы керек.

Қазір ұшқыштарға деген сұраныс жоғары. Жаңа бастаған жас жігіттерге мен әрқашан кедергілерді еңсеруді, өзін және қиындықтарды жеңуге күш таба білуді, алға ұмтылуды тілеймін. Бұл игі кәсіпте табысты болу үшін Сіз оны қадір тұтуыңыз керек, аспанмен дем алып, адамдарға көмекке келетін техниканы ұнатуыңыз керек. Менде ұшу сәтті болу үшін дәстүр бар, мен тікұшақты айналып өтіп, бәрі ойдағыдай болуы үшін оны сипаймын.

Менің отбасым менің өз ісіммен «ауырып» қалуыма бұрыннан үйренген, олар мен үшін алаңдайды, бірақ мен биіктікті қалай жақсы көретінімді біледі. Жұмыстан бос уақытта мен шахмат ойнаймын, қарапайым жұмыс күндерінен алшақтап, өзімді дамытуға өте жақсы көмектеседі», - деп бөлісті Ержан Базаров.

 

 ШҚО ТЖД баспасөз қызметі

 

 



Ақпарат көзі: Министерство по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан


Біздің Telegram арнамызға жазылыңыз және барлық маңызды оқиғалардан хабардар болыңыз, мына сілтеме - https://t.me/gurkkz

krmm.kz
<p>ТЖМ «Қазавиақұтқару» акционерлік қоғамының «Ми-8» әуе кемесінің командирі Ержан Базаровтың 5800 ұшу сағаты бар, демек, мамандықтың құпиялары туралы айтуға және ашуға көп нәрсе бар.</p> <p>«Мұның бәрі 1976 жылы мен мектепте оқып жүрген кезімде басталды. Сынып жетекшісі маған әуе кемелерінің 18 түрін игерген ұшқыш Гарнаев туралы «Өзінде тексерілген» кітабын сыйға тартты. Оны оқығаннан кейін менің жолым түбегейлі таңдалды», - Ержан Базаров еске алады.  </p> <p>Әскерде қызмет етті, Кременчуг тікұшақ училищесін бітірді және өзін толығымен аспанға арнады. «Қазавиақұтқаруға» келіп, ТЖМ ұшқышы болды. Мұнда 1500 сағаттан астам уақыт ұшты.</p> <p>Ұшқыш Қостанай, Абай облыстарында ірі табиғи өрттерді сөндіруге, 2024 жылғы жойқын су тасқыны кезінде азаматтарды эвакуациялауға қатысты.</p> <p>«Бұл біз әріптестерімізбен үлкен тәжірибе жинаған жағдайлар, бірақ бұл қорқынышты табиғи апаттар болды және өте қиын жұмыс жағдайында дағдыларды меңгеру арқылы жолда үйренуге тура келді. Бір қызығы, таулы жерлерде жұмыс істеу ғана емес, іздеу жұмыстарын жүргізу, азаматтарды эвакуациялау кезінде де. Таулар «ашылуы» және «жабылуы» мүмкін, бұл жерде оларды түсінуді үйрену маңызды. Қауіпсіздік ережелерін сақтау және төтенше жағдайда дұрыс шешім қабылдай білу керек. Ауа райы жағдайларын ескеру де маңызды.</p> <p>Біздің экипажда екінші ұшқыш, борт механигі, аспаптар инженері және қозғалтқыш инженері бар. Біз бәріміз бір командамыз. Мен ешқашан әркімнің көзқарасын білмей, әсіресе, қиын-қыстау жағдайларда шешім қабылдамаймын. Біз -  біртұтас механизм, әрқашан үйлесімді жұмыс істейміз. Әркімнің өз міндеті бар, бірақ нәтиже әрқашан болуы керек.</p> <p>Қазір ұшқыштарға деген сұраныс жоғары. Жаңа бастаған жас жігіттерге мен әрқашан кедергілерді еңсеруді, өзін және қиындықтарды жеңуге күш таба білуді, алға ұмтылуды тілеймін. Бұл игі кәсіпте табысты болу үшін Сіз оны қадір тұтуыңыз керек, аспанмен дем алып, адамдарға көмекке келетін техниканы ұнатуыңыз керек. Менде ұшу сәтті болу үшін дәстүр бар, мен тікұшақты айналып өтіп, бәрі ойдағыдай болуы үшін оны сипаймын.</p> <p>Менің отбасым менің өз ісіммен «ауырып» қалуыма бұрыннан үйренген, олар мен үшін алаңдайды, бірақ мен биіктікті қалай жақсы көретінімді біледі. Жұмыстан бос уақытта мен шахмат ойнаймын, қарапайым жұмыс күндерінен алшақтап, өзімді дамытуға өте жақсы көмектеседі», - деп бөлісті Ержан Базаров.</p> <p> </p> <p align="right"> <strong>ШҚО ТЖД баспасөз қызметі</strong></p> <p> </p> <p> </p>

Аймақтағы жаңалықтар