Мемлекеттік қызметке қалай түсуге болады

Мемлекеттік қызметке қалай түсуге болады

65
Мемлекеттік қызметке қалай түсуге болады

Мемлекеттік қызметке қалай түсуге болады

krmm.kz

Мемлекеттік қызметке қалай түсуге болады?

Мемлекеттік әкімшілік лауазымға орналасу конкурстық негізде жүзеге асырылады.

Конкурсты конкурс өткізу туралы хабарландыру жарияланғаннан кейін бос лауазымдары бар мемлекеттік орган өткізеді және келесі кезеңдерді қамтиды:

1) бос лауазымды жариялаған тиісті мемлекеттік органдардың қабылдау комиссиясының конкурсқа қатысушылардың құжаттарын қабылдауы және алдын ала қарауы;

2) уәкілетті орган жүзеге асыратын тәртіппен кандидаттарды тестілеу;

3) конкурстық комиссия өткізетін кандидаттармен әңгімелесу.

Мемлекеттік қызметке кіретін адамдар келесі талаптарға сай болуы керек:

1) Қазақстан Республикасының азаматтығы болуы;

2) егер тиісті лауазымдарға қатысты республиканың заңнамасында өзгеше белгіленбесе, кемінде он сегіз жаста болуға;

3) қажеттi бiлiмi, кәсiптiк даярлық деңгейi болуы және белгiленген бiлiктiлiк талаптарына сәйкес болуы тиiс.

Орталық мемлекеттік органдарда және олардың аумақтық бөлімшелерінде конкурстар өткізу кезінде хабарландырулар «Казахстанская правда» және «Егемен Қазақстан» газеттерінде жарияланады. Жергілікті мемлекеттік органдарда конкурс өткізу туралы хабарландырулар тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің аумағында таратылатын мерзімді баспа басылымдарында жарияланады. Қосымша ақпаратты Агенттіктің WEB сайтынан алуға болады: www.kyzmet.kz


Қажетті құжаттар

Конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар хабарландыру жарияланған күннен бастап күнтізбелік 15 күн ішінде тиісті мемлекеттік органдарға хабарландыруда көрсетілген мекенжайлар бойынша тапсырылады.

Конкурсқа қатысуға ниет білдірген азаматтар конкурс өткізетін мемлекеттік органға келесі құжаттарды ұсынады:

  • уәкілетті орган белгілеген нысан бойынша өтініш;
  • уәкілетті орган белгілеген нысан бойынша толтырылған сауалнама;
  • кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке парағы (нақты тұрғылықты жерінің мекенжайы мен байланыс телефондарын қоса алғанда телефон нөмірлері);
  • білімі туралы құжаттардың нотариус куәландырған немесе заңда белгіленген өзге де тәртіппен куәландырылған көшірмелері;
  • еңбек кітапшасының нотариус куәландырған немесе заңда белгіленген өзге тәртіппен көшірмесі;
  • белгіленген нысандағы денсаулығы туралы анықтама;
  • 3х4 өлшемді бір фотосурет;
  • Қазақстан Республикасы азаматының жеке куәлігінің көшірмесі.

Біліміне, жұмыс тәжірибесіне, кәсіби деңгейі мен беделіне қатысты қосымша ақпаратты (біліктілікті арттыру, ғылыми дәрежелер мен атақтар беру туралы құжаттардың көшірмелері, сипаттамалар, ұсыныстар, ғылыми жарияланымдар және т.б.) беруге болады.


Мемлекеттік қызметшілерді тестілеу тәртібі

Конкурс Агенттік төрағасының 2013 жылғы 19 наурыздағы No 06-7/32 бұйрығымен бекітілген Бос мемлекеттік әкімшілік лауазымға орналасуға конкурс өткізу қағидаларының негізінде өткізіледі.

Қосымша ақпаратты Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері агенттігінен алуға болады.

Тестілеу кезінде келесі сынақ түрлері қолданылады:

  • логикалық тест;
  • мемлекеттік тілді білуге арналған тест;
  • Қазақстан Республикасының заңнамасын білуге арналған тест.

Жергілікті мемлекеттік органдарда пилоттық екі кезеңдік конкурстарды өткізу кезінде тестілеу кезінде келесі сынақ түрлері қолданылады:

  • кәсіби және жеке құзыреттіліктер бойынша тест;
  • мемлекеттік тілді білуге арналған тест;
  • Қазақстан Республикасының заңнамасын білуге арналған тест.

Үміткерлер мен қызметкерлер жеке куәлік (немесе төлқұжат) болуы керек. Жеке басын куәландыратын құжатсыз үміткерлер мен қызметкерлер тестілеуге жіберілмейді.

Компьютерлік тестілеудің дұрыс жауаптарын есептеу кірістірілген компьютерлік бағдарламаның көмегімен автоматты түрде жүзеге асырылады.

Тестілеу аяқталғаннан кейін тестілеуден өткен үміткерлер мен қызметкерлерге тестілеу әкімшісінің қолы және мөрі қойылған тест нәтижелері беріледі.

Тестілеу нәтижелері туралы ақпарат жиынтық анықтама түрінде құрастырылады және мемлекеттік органдардың кадр қызметіне беріледі.


Мемлекеттік қызмет өтілін есептеу тәртібі

Мемлекеттік қызметшілердің мемлекеттік қызмет өтілін есептеу тәртібі Қазақстан Республикасы Президентінің 2000 жылғы 10 наурыздағы Жарлығымен бекітілген Мемлекеттік қызмет өткеру тәртібі туралы ереженің нормаларына сәйкес айқындалады. Мемлекеттік қызметтегі жұмыс өтіліне басшылық лауазымдардағы, мемлекеттік ұйымдардағы мемлекеттік қызмет мамандықтарымен бірдей мамандықтардағы лауазымдардағы соңғы жұмыс орнының уақыты кіреді.

Мемлекеттік ұйымдағы соңғы жұмыс орнын анықтау кезінде мемлекеттік қызметке кірер алдындағы соңғы жұмыс орнын емес, мемлекеттік ұйымдағы соңғы жұмыс орнын ескеру қажет.

Мысалы:

  • 1980 жылдан 1985 жылға дейін - мемлекеттік ұйымда (ЖЭО) жұмыс істеу;
  • 1985-1990 жж - мемлекеттік ұйымда (ғылыми-зерттеу институтында) жұмыс істеу;
  • 1990 жылдан 1995 жылға дейін - жеке компанияда жұмыс істеу;
  • 1995 жылдан 1996 жылға дейін - акционерлік қоғамда жұмыс істеу;
  • 1996 жылдан 1997 жылға дейін - мемлекеттік қызметте (Салық инспекциясында) болу;
  • 1997 жылдан қазіргі уақытқа дейін – мемлекеттік қызметте (облыстық қаржы басқармасы).

Бұл ретте мемлекеттік ұйымдағы соңғы жұмыс орны 1985 жылдан 1990 жылға дейінгі ғылыми-зерттеу институтында жұмыс істеген кезең болып табылады.

1995 жылғы 1 наурыздан бастап (Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексінің (Жалпы бөлім) күшіне енген күні), мемлекеттік ұйымдар, Қазақстан Республикасы Азаматтық кодексінің 102 - 105-баптарының ережелеріне сәйкес (Жалпы Бөлім) мемлекеттік кәсіпорындар мен мекемелерді, акционерлік қоғамдарды, қоғамдық бірлестіктерді, басқа да ұйымдарды қамтиды, акциялары мен үлестерінің мемлекетке тиесілілігіне қарамастан, олар мемлекеттік ұйымдар болып табылмайды және мемлекеттік қызмет өтіліне енгізілмейді.

1995 жылдың 1 наурызына дейін жұмыс орнының мемлекеттік ұйымға тиесілілігін анықтау үшін сол кездегі қолданыстағы заңнаманы басшылыққа алу қажет.

Мамандық сәйкестігін анықтаған кезде латын тілінен аударғанда «identicus» бірдей, бірдей дегенді білдіретін «бірдей» сөзінің тура мағынасынан шығу керек. Мамандық сәйкестігі мемлекеттік ұйымдағы мамандық пен мемлекеттік қызмет мамандығының бірдей болуы қажеттігін білдіреді. Мамандық жұмыста қолданылатын қажетті білімнің нақты саласымен анықталады.


Мемлекеттік қызметшілерді аттестаттау

Мемлекеттік әкімшілік қызметшілер кәсіби даярлық деңгейін, құқықтық мәдениетін, азаматтармен жұмыс істеу қабілетін анықтау мақсатында аттестаттаудан өтеді.

Мемлекеттік әкімшілік қызметшілерді аттестаттаудан өткізу қағидаларына сәйкес аттестаттаудың негізгі бағалау критерийі қызметкерлердің өздеріне жүктелген міндеттерді орындау қабілеті болып табылады.

Жүкті әйелдерді қоспағанда, барлық қызметкерлер аттестациядан өтуі керек.

Аттестаттау мемлекеттік қызметте әрбір келесі үш жыл өткеннен кейін, бірақ осы лауазымды атқарған күннен бастап алты айдан ерте емес аяқталуы тиіс. Бұл ретте аттестаттау көрсетілген мерзім өткен күннен бастап алты айдан кешіктірілмей жүргізілуге тиіс.

Сертификаттау келесі кезеңдерді қамтиды:

  • аттестацияға дайындық
  • мемлекеттік қызмет істері жөніндегі уәкілетті орган белгілеген тәртіппен аттестаттауға жататын қызметкерді тестілеуден өткізу
  • аттестаттау комиссиясы жүргізген қызметкермен әңгімелесу
  • аттестаттау комиссиясының шешімін қабылдау;

Аттестаттау комиссиясы материалдарды зерделеп, тестілеу кезінде лауазымдардың осы санаты үшін уәкілетті орган белгілеген шекті мәндерден төмен емес баға алған қызметкермен әңгімелесу жүргізе отырып, мынадай шешімдердің бірін қабылдайды:

  • атқаратын лауазымына сәйкес келеді және жоғары санаттағы лауазымға кадр резервіне енгізуге ұсынылады
  • атқаратын лауазымына сәйкес келеді
  • қайта сертификаттауға жатады
  • атқаратын лауазымына сай емес


Мемлекеттік қызметшілердің құқықтары мен міндеттері

Мемлекеттік қызметшінің құқықтары мен негізгі міндеттері «Мемлекеттік қызмет туралы» Қазақстан Республикасының Заңымен және өзге де заңға тәуелді актілермен реттеледі.

  • «Республика азаматтарына Қазақстан Республикасының Конституциясы мен заңдарында кепілдік берілген құқықтар мен бостандықтарды пайдалануға
  • Өз өкілеттіктері шегінде мәселелерді қарауға және олар бойынша шешімдер қабылдауға қатысу, олардың тиісті органдар мен лауазымды адамдардан орындалуын талап ету
  • Қызметтік мiндеттерiн орындау үшiн қажеттi ақпарат пен материалдарды белгiленген тәртiппен алуға
  • Меншік нысанына қарамастан ұйымның қызметтік міндеттерін орындау үшін белгіленген тәртіппен баруға...».
  • «Республиканың Конституциясы мен заңнамасын сақтау»
  • Қазақстан Республикасының Президенті бекіткен тәртіппен мемлекеттік қызметшінің ант беруі
  • Азаматтар мен заңды тұлғалардың құқықтарының, бостандықтары мен заңды мүдделерінің сақталуын және қорғалуын қамтамасыз ету, азаматтардың өтініштерін заңнамада белгіленген тәртіппен және мерзімдерде қарау және олар бойынша қажетті шаралар қабылдау.
  • Өздеріне берілген құқықтар шегінде және қызметтік міндеттеріне сәйкес өкілеттіктерді жүзеге асыру
  • Мемлекеттік және еңбек тәртібін сақтау.

Бұл ретте мемлекеттік қызметшілердің нақты міндеттері үлгілік біліктілік талаптарының негізінде айқындалады және тиісті мемлекеттік органдардың басшылары бекітетін лауазымдық нұсқаулықтарда көрсетіледі.

Қазақстанның мемлекеттік қызметшілерінде қызметтік этика мәселелері қарастырылған.

Мемлекеттік қызметте болумен байланысты шектеулер.

Қазақстан Республикасының «Мемлекеттік қызмет туралы» Заңында да мемлекеттік қызметте болуға байланысты шектеулер көрсетілген. Төменде олардың кейбіреулері берілген

Мемлекеттік қызметшінің құқығы жоқ:

- өкілді органдардың депутаты және жергілікті мемлекеттік органдардың мүшесі болуға

- оқытушылық, ғылыми және өзге де шығармашылық қызметтен басқа ақылы қызметпен айналысуға.

Мемлекеттік қызметші өзінің жақын туыстары (ата-анасы, жұбайы, аға-інілері, апа-сіңлілері, балалары) немесе туыстары (ағалары, апа-сіңлілері, ата-аналары мен жұбайларының балалары) атқаратын лауазымға тікелей бағынатын лауазымды атқара алмайды. заң.

Табыс туралы декларацияны ұсыну

Мемлекеттік лауазымға немесе мемлекеттік немесе оған теңестірілген функцияларды орындауға байланысты лауазымға үміткер адамдар тұрғылықты жері бойынша салық органына:

  1. табыс туралы есеп;
  2. салық салу объектiсi болып табылатын, оның iшiнде Қазақстан аумағынан тыс жерде орналасқан мүлiк бойынша көрсетiлген мүлiктiң бағалау құны мен орналасқан жерi көрсетiлген декларация;

туралы мәліметтер:

  • банк мекемелеріндегі салымдар мен бағалы қағаздар, оның ішінде Қазақстан аумағынан тыс және банк мекемесін көрсете отырып, сондай-ақ осы тұлғалардың жеке немесе басқа тұлғалармен бірлесіп билік етуге құқығы бар қаржы активтері;
  • жарғылық капиталға қатысу үлесін және осы ұйымдардың толық банктік және өзге де деректемелерін көрсете отырып, оның заңды тұлғалардың акционері немесе құрылтайшысы (қатысушысы) ретінде тікелей немесе жанама қатысуы;
  • егер тұлға немесе оның жұбайы осы трасттардың бенефициары болса, тиісті банк шоттарының нөмірлерін көрсете отырып, трасттар және олар тіркелген мемлекеттер;
  • тұлғамен шарттық қатынастары бар басқа ұйымдардың атаулары мен деректемелері, адамға немесе жұбайына (зайыбына) тиесілі материалдық және қаржылық құндылықтарды ұстауға немесе уақытша сақтауға жасалған айлық есептік көрсеткіштің мың еселенген мөлшерінен асатын сомаға келісімдер мен міндеттемелер (оның ішінде ауызша).

Мемлекеттік лауазымды атқаратын адамдар өз өкілеттіктерін жүзеге асыру кезеңінде жыл сайын, сондай-ақ теріс себептер бойынша мемлекеттік қызметтен босатылған адамдар қызметтен босатылғаннан кейін үш жыл ішінде салық заңнамасында белгіленген тәртіппен салық органына салық органына декларация тапсырады. тұрғылықты жері.

Мемлекеттік лауазымға немесе мемлекеттік немесе оған теңестірілген функцияларды орындауға байланысты лауазымға кандидат болып табылатын және мемлекеттік лауазымды атқаратын адамның жұбайы (зайыбы) тұрғылықты жері бойынша салық органына табысы мен мүлкі туралы декларацияны табыс етеді салық салуға және Қазақстан аумағында да, одан тыс жерлерде де орналасқан.

Толық емес, дәйексіз мәлімдемелер мен мәліметтерді ұсынбау немесе ұсынбау (мемлекеттік қызметтен теріс себептер бойынша босатылған адамдарды қоспағанда), егер әрекетте қылмыстық құқық бұзушылық белгілері болмаса, адамға тиісті құқық бұзушылықты беруден бас тарту үшін негіз болып табылады. «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы» Қазақстан Республикасының Заңында белгіленген тәртіппен мемлекеттік және оған теңестірілген функцияларды жүзеге асыратын өкілеттіктерді береді немесе оны қызметінен босатуға немесе өзге де босатуға әкеп соғады.


Біздің Telegram арнамызға жазылыңыз және барлық маңызды оқиғалардан хабардар болыңыз, мына сілтеме - https://t.me/gurkkz

Сондай-ақ қараңыз