ХҚКО операторларына жыл басынан бері 300 мыңға жуық бейнеқоңырау түсті
Халыққа
қызмет көрсетуорталығының
қызметкерлері
мен «ХҚКО» қосымшасындағы бейнеқоңырау арқ
ылы
байланысып, мемлекеттік қызметтер бойынша кеңес алуға және өтініш беруге
болады.
Қазіргі уақытта
79
қызмет
түрі
қолжетімді.
Бұл қ
ызметті
пайдалану
үшін
қосымшаның
басты
бетінде
"
Б
ейне
қызметі"
батырмасынбасу
керек.
Қ
ұжаттарды
диалогтық
терезеде
тіркей аласыз,
содан кейін
оператор
өтінішті
қашықтан
қалыптастырады.
Мемлекеттікбаж екінші деңгейлі банк
қосымша
лары
нда
төленеді.
«Сервис
өз
уақытын
бағалайтын
азаматтар
үшін
ыңғайлы.
Егер
халыққа
қызмет көрсетуорталығы
үйден
алыс
орналассанемесе
қарбалас уақытта
жету
қиын
болса,
азаматтар
ХҚКО
қызметкеріне
бейнеқоңырау
шалып
,қызмет
ала
алады.
Қосымша
қазақстандықтар
арасында сұранысқа ие. Бүгінгі
таңда
қосымшаның400
мыңға
жуық
қолданушысы
бар",
-
деп атапөтті
Мемлекеттіккорпорацияның
Басқарма
Төрағасы
Арман
Кенжеғалиев.
Айта кетейік, бейнеқоңырау арқылы қызмет алушылар мобильді азаматтар базасында нөмірді тіркеу және қайта тіркеу, ЭЦҚ алу және кері қайтарып алу, жылжымайтын мүлікке құқықтарды (ауыртпалықтарды) мемлекеттік тіркеу қызметтерін алу үшін жиі жүгінеді.
Сонымен қатар, қосымша арқылы ХҚКО-ға бару уақытын брондауға, электрондық кезек талонын алуға, қажетті халыққа қызмет көрсету орталығының орналасқан жерін қарауға және өзге де өзекті сұрақтармен танысуға болады.
Ақпарат көзі:
Біздің Telegram арнамызға жазылыңыз және барлық маңызды оқиғалардан хабардар болыңыз, мына сілтеме -