ХҚКО операторларына жыл басынан бері 300 мыңға жуық бейнеқоңырау түсті: Қарағанды ​​облысы, 15 Шілде 2024 жылдың - krmm.kz сайтындағы жаңалықтар

ХҚКО операторларына жыл басынан бері 300 мыңға жуық бейнеқоңырау түсті

ХҚКО операторларына жыл басынан бері 300 мыңға жуық бейнеқоңырау түсті

ХҚКО операторларына жыл басынан бері 300 мыңға жуық бейнеқоңырау түсті

Халыққа

қызмет көрсету

орталығының

қызметкерлері

мен «ХҚКО» қосымшасындағы бейнеқоңырау арқ

ылы

байланысып, мемлекеттік қызметтер бойынша кеңес алуға және өтініш беруге

болады.

Қазіргі уақытта

79

қызмет

түрі

қол

жетімді.

Бұл қ

ызметті

пайдалану

үшін

қосымшаның

басты

бетінде

"

Б

ейне

қызметі"

батырмасын

басу

керек.

Қ

ұжаттарды

диалогтық

терезеде

тіркей аласыз

,

содан кейін

оператор

өтінішті

қашықтан

қалыптастырады.

Мемлекеттік

баж екінші деңгейлі банк

қосымша

лары

нда

төленеді

.

«Сервис

өз

уақытын

бағалайтын

азаматтар

үшін

ыңғайлы.

Егер

х

алыққа

қызмет көрсету

орталығы

үйден

алыс

орналасса

немесе

қарбалас уақытта

жету

қиын

болса,

азаматтар

ХҚКО

қызметкеріне

бейнеқоңырау

шалып

,

қызмет

ала

алады

.

Қосымша

қазақстандықтар

арасында сұранысқа ие. Б

үгінгі

таңда

қосымшаның

400

мыңға

жуық

қолданушы

сы

бар

",

-

деп атап

өтті

Мемлекеттік

корпорацияның

Басқарма

Т

өрағасы

Арман

Кенжеғалиев.

Айта кетейік, бейнеқоңырау арқылы қызмет алушылар мобильді азаматтар базасында нөмірді тіркеу және қайта тіркеу, ЭЦҚ алу және кері қайтарып алу, жылжымайтын мүлікке құқықтарды (ауыртпалықтарды) мемлекеттік тіркеу қызметтерін алу үшін жиі жүгінеді.

Сонымен қатар, қосымша арқылы ХҚКО-ға бару уақытын брондауға, электрондық кезек талонын алуға, қажетті халыққа қызмет көрсету орталығының орналасқан жерін қарауға және өзге де өзекті сұрақтармен танысуға болады.



Ақпарат көзі: ГУ «Аппарат акима города Сарань»


Біздің Telegram арнамызға жазылыңыз және барлық маңызды оқиғалардан хабардар болыңыз, мына сілтеме - https://t.me/gurkkz

krmm.kz
<p><p>Халыққа</p> қызмет көрсету <p>орталығының</p> <p>қызметкерлері</p><p>мен «ХҚКО» қосымшасындағы бейнеқоңырау арқ</p><p>ылы</p><p> байланысып, мемлекеттік қызметтер бойынша кеңес алуға және өтініш беруге</p> <p>болады. </p><p>Қазіргі уақытта </p><p>79</p> <p>қызмет</p><p> түрі </p>қол<p>жетімді.</p> </p> <p><p>Бұл қ</p><p>ызметті</p> <p>пайдалану</p> <p>үшін</p> <p>қосымшаның</p> <p>басты</p> <p>бетінде</p> <p>"</p><p>Б</p><p>ейне</p> <p>қызметі"</p> батырмасын <p>басу</p> <p>керек.</p> <p>Қ</p><p>ұжаттарды</p><p> диалогтық </p><p>терезеде</p> тіркей аласыз<p>,</p><p> содан кейін</p> <p>оператор</p> <p>өтінішті</p> <p>қашықтан</p> <p>қалыптастырады.</p> Мемлекеттік <p>баж екінші деңгейлі банк</p> <p>қосымша</p><p>лары</p><p>нда</p> төленеді<p>.</p></p> <p><p>«Сервис</p> <p>өз</p> <p>уақытын</p> <p>бағалайтын</p> <p>азаматтар</p> <p>үшін</p> <p>ыңғайлы.</p> <p>Егер</p> х<p>алыққа</p> қызмет көрсету <p>орталығы</p> <p>үйден</p> <p>алыс</p> орналасса <p>немесе</p> <p>қарбалас уақытта </p><p>жету</p> <p>қиын</p> <p>болса,</p> <p>азаматтар</p> <p>ХҚКО</p> <p>қызметкеріне</p> <p>бейнеқоңырау</p> <p>шалып</p>, <p>қызмет</p> <p>ала</p> алады<p>.</p> <p>Қосымша</p> <p>қазақстандықтар</p> арасында сұранысқа ие. Б<p>үгінгі</p> <p>таңда</p> қосымшаның <p>400</p> <p>мыңға</p> <p>жуық</p> <p>қолданушы</p><p>сы</p> бар<p>",</p> <p>-</p> деп атап <p>өтті</p> <strong>Мемлекеттік <p>корпорацияның</p> <p>Басқарма</p> </strong><p><strong>Т</strong></p><p><strong>өрағасы</strong></p><strong> <p>Арман</p> <p>Кенжеғалиев.</p></strong></p> <p>Айта кетейік, бейнеқоңырау арқылы қызмет алушылар мобильді азаматтар базасында нөмірді тіркеу және қайта тіркеу, ЭЦҚ алу және кері қайтарып алу, жылжымайтын мүлікке құқықтарды (ауыртпалықтарды) мемлекеттік тіркеу қызметтерін алу үшін жиі жүгінеді.</p> <p>Сонымен қатар, қосымша арқылы ХҚКО-ға бару уақытын брондауға, электрондық кезек талонын алуға, қажетті халыққа қызмет көрсету орталығының орналасқан жерін қарауға және өзге де өзекті сұрақтармен танысуға болады.</p>

Аймақтағы жаңалықтар