ҚР Жоғары аудиторлық палатасы аудит жүргізгеннен кейін Жекешелендіру объектілерін сату қағидаларының бірқатар позициясы жетілдірілді: Астана қаласы, 26 Қараша 2024 жылдың - krmm.kz сайтындағы жаңалықтар

ҚР Жоғары аудиторлық палатасы аудит жүргізгеннен кейін Жекешелендіру объектілерін сату қағидаларының бірқатар позициясы жетілдірілді

ҚР Жоғары аудиторлық палатасы аудит жүргізгеннен кейін Жекешелендіру объектілерін сату қағидаларының бірқатар позициясы жетілдірілді

ҚР Жоғары аудиторлық палатасы аудит жүргізгеннен кейін Жекешелендіру объектілерін сату қағидаларының бірқатар позициясы жетілдірілді

ҚР Жоғары аудиторлық палатасының нұсқамасы бойынша Жекешелендіру объектілерін сату қағидаларына бірқатар негізгі ережелер мен рәсімдерді жетілдіруге бағытталған өзгерістер мен толықтырулар енгізілді.

Мемлекеттің жекешелендіру саласындағы саясатының тиімділігіне аудит жүргізу шеңберінде жекешелендіру процесін реттейтін нормативтік-құқықтық базадағы олқылықтар анықталған еді.

Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаев бұл мәселені бірнеше мәрте айтып өткен болатын. Атап айтқанда, ҚР Үкіметінің биыл ақпанда өткен кеңейтілген отырысында жекешелендіру жоспарларын іске асыруда сол бір проблемалардың қайталанып отырғанын атап өтті.

«Себебі бұл жоспардың бәрі құр тізім ретінде әзірленді. Онда мүлікті иеліктен шығару қажеттігіне талдау жасалған жоқ, жекешелендірудің нақты шарттары да анықталмаған. Жекешелендірілетін кәсіпорындар туралы ақпарат қолжетімді емес. Жекешелендіру тәсілін таңдау тәртібі де толық реттелмеген. Бұл жағдай сыбайлас жемқорлық қаупін туындатады», — деп атап өтті ҚР Президенті Қасым-Жомарт Тоқаев.

Осылайша, мемлекеттік аудит қолданыстағы шарттар жекешелендірудің ұқсас объектілерін бағалау кезінде әртүрлі тәсілдер мен әдістерді қолдануға мүмкіндік беретінін, алда болатын сауда-саттықты жеткілікті шамада ақпараттық жариялауға ықпал етпегенін, кепілдік жарнаның ең жоғары мөлшерін 30 мың АЕК деңгейінде шектегенін анықтады.

Сонымен қатар талап етілмеген кепілдік жарналарға иелік ету тәртібі көзделмеген, реттелмеген ережелер мен ықтимал сыбайлас жемқорлық тәуекелдері, сондай-ақ басқа да кемшіліктер болған.

Осыған байланысты аудит қорытындысы бойынша ҚР Қаржы министрлігіне 2011 жылы бекітілген Жекешелендіру объектілерін сату қағидасына қажетті өзгерістер мен толықтырулар дайындау тапсырылды. Нәтижесінде өзгерістер мен толықтырулар ҚР Үкіметінің биыл 26 қазандағы қаулысымен енгізілді.

Енді сауда-саттыққа қатысу үшін енгізілетін кепілдік жарна жекешелендіру объектісінің бастапқы бағасының 15%-ын құрайтын болады.

Мемлекеттік мүлік тізілімінің порталында сауда-саттық өткізу туралы хабарлама жарияланғаннан кейін сатушы өз аудиториясын қолда бар интернет-ресурс немесе әлеуметтік желілер арқылы қосымша хабардар етуге тиіс.

Кепілдік жарнаны бұғаттан шығаруды және қайтаруды қоса алғанда, кепілдік жарнаға қатысты жасалатын барлық іс-қимылды бірыңғай сауда-саттық операторы пайдаланушының электрондық әмияны арқылы жүзеге асырады.

Бұл ретте арнайы транзиттік шотқа түсетін кепілдік жарналар меншікті активтер деп танылмағандықтан, бірыңғай оператор оларды пайдалана алмайды.

ҚР Үкіметінің 26 қазандағы №890 қаулысыннан осы және басқа да өзгерістермен танысуға болады.

Мемлекеттік аудит қорытындылары бойынша қалған ұсынымдар мен тапсырмалардың орындалуы ҚР Жоғары аудиторлық палатасының бақылауында болады.

Telegram-каналға жазылу

Ақпарат көзі: Қазақстан Республикасының Жоғары аудиторлық палатасы


Біздің Telegram арнамызға жазылыңыз және барлық маңызды оқиғалардан хабардар болыңыз, мына сілтеме - https://t.me/gurkkz

krmm.kz
<p><b>ҚР Жоғары аудиторлық палатасының нұсқамасы бойынша Жекешелендіру объектілерін сату қағидаларына бірқатар негізгі ережелер мен рәсімдерді жетілдіруге бағытталған өзгерістер мен толықтырулар енгізілді.</b></p> <p>Мемлекеттің жекешелендіру саласындағы саясатының тиімділігіне аудит жүргізу шеңберінде жекешелендіру процесін реттейтін нормативтік-құқықтық базадағы олқылықтар анықталған еді.</p> <p>Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаев бұл мәселені бірнеше мәрте айтып өткен болатын. Атап айтқанда, ҚР Үкіметінің биыл ақпанда өткен кеңейтілген отырысында жекешелендіру жоспарларын іске асыруда сол бір проблемалардың қайталанып отырғанын атап өтті.</p> <p>«Себебі бұл жоспардың бәрі құр тізім ретінде әзірленді. Онда мүлікті иеліктен шығару қажеттігіне талдау жасалған жоқ, жекешелендірудің нақты шарттары да анықталмаған. Жекешелендірілетін кәсіпорындар туралы ақпарат қолжетімді емес. Жекешелендіру тәсілін таңдау тәртібі де толық реттелмеген. Бұл жағдай сыбайлас жемқорлық қаупін туындатады», — деп атап өтті ҚР Президенті Қасым-Жомарт Тоқаев.</p> <p>Осылайша, мемлекеттік аудит қолданыстағы шарттар жекешелендірудің ұқсас объектілерін бағалау кезінде әртүрлі тәсілдер мен әдістерді қолдануға мүмкіндік беретінін, алда болатын сауда-саттықты жеткілікті шамада ақпараттық жариялауға ықпал етпегенін, кепілдік жарнаның ең жоғары мөлшерін 30 мың АЕК деңгейінде шектегенін анықтады.</p> <p>Сонымен қатар талап етілмеген кепілдік жарналарға иелік ету тәртібі көзделмеген, реттелмеген ережелер мен ықтимал сыбайлас жемқорлық тәуекелдері, сондай-ақ басқа да кемшіліктер болған.</p> <p>Осыған байланысты аудит қорытындысы бойынша ҚР Қаржы министрлігіне 2011 жылы бекітілген Жекешелендіру объектілерін сату қағидасына қажетті өзгерістер мен толықтырулар дайындау тапсырылды. Нәтижесінде өзгерістер мен толықтырулар ҚР Үкіметінің биыл 26 қазандағы қаулысымен енгізілді.</p> <p>Енді сауда-саттыққа қатысу үшін енгізілетін кепілдік жарна жекешелендіру объектісінің бастапқы бағасының 15%-ын құрайтын болады.</p> <p>Мемлекеттік мүлік тізілімінің порталында сауда-саттық өткізу туралы хабарлама жарияланғаннан кейін сатушы өз аудиториясын қолда бар интернет-ресурс немесе әлеуметтік желілер арқылы қосымша хабардар етуге тиіс.</p> <p>Кепілдік жарнаны бұғаттан шығаруды және қайтаруды қоса алғанда, кепілдік жарнаға қатысты жасалатын барлық іс-қимылды бірыңғай сауда-саттық операторы пайдаланушының электрондық әмияны арқылы жүзеге асырады.</p> <p>Бұл ретте арнайы транзиттік шотқа түсетін кепілдік жарналар меншікті активтер деп танылмағандықтан, бірыңғай оператор оларды пайдалана алмайды.</p> <p>ҚР Үкіметінің 26 қазандағы №890 қаулысыннан осы және басқа да өзгерістермен танысуға болады.</p> <p>Мемлекеттік аудит қорытындылары бойынша қалған ұсынымдар мен тапсырмалардың орындалуы ҚР Жоғары аудиторлық палатасының бақылауында болады.</p> <a class="d-block fill_w button button--transition button--color-blue typography__variant-bodysub " title="" href="https://t.me/auditpalatasy" target="_blank" rel="noopener" data-tip="true">Telegram-каналға жазылу</a>

Аймақтағы жаңалықтар