Құтқарушы күні қарсаңында: диспетчер Әсем Шаймарденова: Астана қаласы, 16 Қазан 2024 жылдың - krmm.kz сайтындағы жаңалықтар

Құтқарушы күні қарсаңында: диспетчер Әсем Шаймарденова

Құтқарушы күні қарсаңында: диспетчер Әсем Шаймарденова

Құтқарушы күні қарсаңында: диспетчер Әсем Шаймарденова

Құтқарушы күні қарсаңында: диспетчер Әсем Шаймарденова

Құтқарушы күні қарсаңында: диспетчер Әсем Шаймарденова

Павлодар облысы ТЖД Күштер мен құралдарды жедел басқару орталығының диспетчері Әсем Шаймарденова өрт сөндіру қызметінде 27 жылдан бері жұмыс істейді. Ол қызметке 19 жасында, колледжді бітіргеннен кейін бірден келді, оған дейін өрт сөндіру бөлімі дегеннен түсінігі болған жоқ. Оның айтуынша, ұжым тату және ұйымшыл болып шықты, ал аға әріптестері оған төзімділікті, шыдамдылықты және қызметтегі қиындықтарға дайындықты үйретті.

Ол бірнеше рет қызмет саласын өзгерте алды немесе офицерлік шенге ие болды, бірақ өз кәсібіне адал болды. Үш орта техникалық білімі және бір жоғары білімі бар. Көптеген адамдар оның неге қатардағы қатарда қалғанына таң қалады, бірақ оның айтуынша, жауап қарапайым: «Мен өз жұмысымды жақсы көрдім. Диспетчер болу – менің қызметім. Мен «101»-де қызмет етуге бел будым. Міне, мен өзімді өз орнымда сезінемін. Маған марапаттар да, атақтар да қажет емес – құтқарылған әрбір өмір менің сыйым», - дейді диспетчер.

Диспетчерлік қызмет жоғары сауаттылықты, әртүрлі жағдайларда шарлау қабілетін, стресске төзімділікті және көмекке мұқтаж адамдармен қарым-қатынас жасау дағдыларын талап етеді. Диспетчердің міндеттеріне өртті сөндіруді үйлестіру ғана емес, сонымен қатар алғашқы психологиялық көмек көрсету де кіреді. Әсем Ерназарқызы өзінің алғашқы міндетін. Ол жер үйдегі өртті еске алады, бұл оның рөлінің қаншалықты маңызды екенін түсінуге көмектесті.

«Өйткені, диспетчер – бұл қоңырауды бірінші болып қабылдайтын және жағдайды оқиға орнынан жеткізетін адам. Сөндіру тактикасы мен тартылған күштер мен құралдардың саны осыған байланысты», - деп атап өтті ол.

Диспетчердің жұмысы басқа жедел қызметтермен тығыз байланысты. Шақыру алған кезде диспетчерлер оқиға орнына дереу «103», «102» қызметтерін, сондай-ақ қалалық желілерді жібереді.

Қиын жұмыстарға қарамастан, Әсем үйде қызмет туралы ойламауға тырысады, бірақ бұл әрдайым сәтті бола бермейді. Ол тіпті демалыста диспетчерлер байланыста болатынын және әрқашан қазіргі жағдай туралы хабардар болатынын мойындайды.

Әсем білімі бойынша психолог, сондықтан бос уақытында ол көп оқиды және өзін жетілдірумен айналысады.  

Оның жұбайы құтқару қызметтері саласында жауапты лауазымда жұмыс істейді және ерлі-зайыптылар жұмыс пен отбасын біріктіруге дағдыланған.  Олардың керемет балалары бар және қарбалас кестеге қарамастан әрқашан оларға уақыт бөлуге тырысады.

 

Павлодар облысы ТЖД баспасөз қызметі

 



Ақпарат көзі: Министерство по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан


Біздің Telegram арнамызға жазылыңыз және барлық маңызды оқиғалардан хабардар болыңыз, мына сілтеме - https://t.me/gurkkz

krmm.kz
<p>Павлодар облысы ТЖД Күштер мен құралдарды жедел басқару орталығының диспетчері Әсем Шаймарденова өрт сөндіру қызметінде 27 жылдан бері жұмыс істейді. Ол қызметке 19 жасында, колледжді бітіргеннен кейін бірден келді, оған дейін өрт сөндіру бөлімі дегеннен түсінігі болған жоқ. Оның айтуынша, ұжым тату және ұйымшыл болып шықты, ал аға әріптестері оған төзімділікті, шыдамдылықты және қызметтегі қиындықтарға дайындықты үйретті.</p> <p>Ол бірнеше рет қызмет саласын өзгерте алды немесе офицерлік шенге ие болды, бірақ өз кәсібіне адал болды. Үш орта техникалық білімі және бір жоғары білімі бар. Көптеген адамдар оның неге қатардағы қатарда қалғанына таң қалады, бірақ оның айтуынша, жауап қарапайым: «Мен өз жұмысымды жақсы көрдім. Диспетчер болу – менің қызметім. Мен «101»-де қызмет етуге бел будым. Міне, мен өзімді өз орнымда сезінемін. Маған марапаттар да, атақтар да қажет емес – құтқарылған әрбір өмір менің сыйым», - дейді диспетчер.</p> <p>Диспетчерлік қызмет жоғары сауаттылықты, әртүрлі жағдайларда шарлау қабілетін, стресске төзімділікті және көмекке мұқтаж адамдармен қарым-қатынас жасау дағдыларын талап етеді. Диспетчердің міндеттеріне өртті сөндіруді үйлестіру ғана емес, сонымен қатар алғашқы психологиялық көмек көрсету де кіреді. Әсем Ерназарқызы өзінің алғашқы міндетін. Ол жер үйдегі өртті еске алады, бұл оның рөлінің қаншалықты маңызды екенін түсінуге көмектесті.</p> <p>«Өйткені, диспетчер – бұл қоңырауды бірінші болып қабылдайтын және жағдайды оқиға орнынан жеткізетін адам. Сөндіру тактикасы мен тартылған күштер мен құралдардың саны осыған байланысты», - деп атап өтті ол.</p> <p>Диспетчердің жұмысы басқа жедел қызметтермен тығыз байланысты. Шақыру алған кезде диспетчерлер оқиға орнына дереу «103», «102» қызметтерін, сондай-ақ қалалық желілерді жібереді.</p> <p>Қиын жұмыстарға қарамастан, Әсем үйде қызмет туралы ойламауға тырысады, бірақ бұл әрдайым сәтті бола бермейді. Ол тіпті демалыста диспетчерлер байланыста болатынын және әрқашан қазіргі жағдай туралы хабардар болатынын мойындайды.</p> <p>Әсем білімі бойынша психолог, сондықтан бос уақытында ол көп оқиды және өзін жетілдірумен айналысады.  </p> <p>Оның жұбайы құтқару қызметтері саласында жауапты лауазымда жұмыс істейді және ерлі-зайыптылар жұмыс пен отбасын біріктіруге дағдыланған.  Олардың керемет балалары бар және қарбалас кестеге қарамастан әрқашан оларға уақыт бөлуге тырысады.</p> <p> </p> <p align="right"><strong>Павлодар облысы ТЖД баспас</strong><strong>өз қызметі</strong></p> <p><strong> </strong></p>

Аймақтағы жаңалықтар